Jaunākās ziņas:

6/recent/ticker-posts

Ievēlēts 2023./2024. m.g. PREZIDENTS


23. februārī, svinīgā tikšanās reizē, ar V.Plūdoņa Kuldīgas vidusskolas direktori, tika paziņots V.Plūdoņa Kuldīgas vidusskolas Skolēnu pašpārvaldes prezidents. Šī gada vēlēšanās bija pieteikušies 4 kandidāti. Kā saka esošais prezidents Mārtiņš Stebulis: 
Katrs jūs esiet spēcīga personība, kuru raksturo nozīmīgas vērtības un rakstura īpašības, kas noderēs turpmākajā pašpārvaldes darbā. Neatkarīgi no tā, kādi būs rezultāti, es ceru, ka jūs spēsiet darboties kopā un būt spēcīga komanda.
Par Skolēnu pašpārvaldes viceprezidenti (vēlēšanās 2.vietas ieguvēju) kļuva Laura Adrija Olševska. Savukārt, par Skolēnu pašpārvaldes prezidentu tika ievēlēts Aleksis Ratenieks.



Aleksis Ratenieks saka:
Man ir 17 gadi un es mācos V.Plūdoņa Kuldīgas vidusskolas 10.a1 klasē un esmu skolēnu pašpārvaldes Eko un vides jomas vadītājs. Skolas pašpārvaldē iesaistījos no pirmā brīža, kad atnācu mācīties VPKV. Kopš paša sākuma esmu aktīvi iesaistījies pašpārvaldes aktivitātēs un organizētajos pasākumos. Vēl ārpus pašpārvaldes iesaistos Kuldīgas nov. Jauniešu domē, dažādos Vides izglītības fonda rīkotajos pasākumos/vebināros u.c. neformālās izglītības aktivitātēs, kur esmu ieguvis daudz vērtīgas pieredzes un prasmes.
Manas stiprās puses ir spēja sadarboties, veidot komandu un uzticēties citiem, kā arī neatlaidīgi strādāt, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Esmu arī atvērts uz jaunām idejām un nebaidīšos tās realizēt.
Man ir daudz un dažādas idejas skolas sabiedriskās dzīves uzlabošanai. Pirmā ideja noteikti būtu skolā stiprināt mūsu Eko un vides jomu un iegūt skolai oficiālu ekoskolas statusu, ekoskolas zaļo karogu, kas veicinātu mūsu skolēnu līdzdalību vides jomā un pataisītu skolas dzīvi interesantāku, aktīvāku un izglītojošāku. Tālāk skolai būtu vēl jāturpina tik pat aktīvi organizēt un piedalīties JSPA un ERASMUS tipa projektos, kas ne tikai ietekmētu skolas dzīvi, bet arī ārpus tās. Es vēl vēlētos, lai skolā mēs turpinātu rīkot pasākumus, kas būtu pēc iespējas atbilstošāki skolēnu vēlmēm, piemēram, ballītes, erudītu, popielu un arī sporta pasākumus skolā, kuru pašlaik ir maz. Vēl, protams, ka vajadzētu turpināt attīstīt mūsu sociālo tīklu pusi, ieviešot arvien jaunas idejas, kas iepriekš nav realizētas, kas popularizētu mūsu skolu.
Vēlos vēl pateikt, ka šīs visas manas idejas būs grūti realizējamas vai neiespējamas, bez spēcīgas un motivētas komandas, tādēļ centīšos ar visām savām spējām veidot un veicināt spējīgu un aktīvu sadarbošanos mūsu aktīvajā un lieliskajā skolēnu pašpārvaldē.
Apsveicam un vēlam izturību jaunajā amatā!

Ierakstīt komentāru

0 Komentāri