Jaunākās ziņas:

6/recent/ticker-posts

Skolēnu pašpārvaldē jauns prezidents!

    Laiks ir paskrējis nemanot, arī mana prezidentūra. Šis bija lielisks mācību gads kopā ar pašpārvaldes komandu. Esmu no sirds pateicīga ikvienam, kas palīdzēja veidot skolas vidi vēl labāku. 
    Ir sasniegts daudz, taču es ticu, ka mēs varam paveikt vēl vairāk. Ir pienācis laiks nodot manus vadības grožus drošās rokās. Esmu priecīga un pagodināta paziņot, ka 2021./2022.m.g V.Plūdoņa Kuldīgas vidusskolas skolēnu Pašpārvaldes prezidenta pienākumus veiks Mārtiņš Stebulis. 
    Mārtiņš bija mans lielākais atbalsts šajā mācību gadā, tādēļ zinu, ka ar mierīgu sirdi varu nodot šo amatu tieši viņam. Es ticu, ka Mārtiņš ienesīs jaunu dvesmu skolas dzīvē un viennozīmīgi padarīs skolas vidi labāku. Tieši viņš ir tas, kurš spēj jebkuru drūmo skolas dienu padarīt saulaināku. 
    Šīs varētu skanēt kā atvadas, taču es neatvados. Es joprojām turpināšu atbalstīt skolas projektus un iesaistīšos to realizēšanā. Paldies visiem, kas noticēja maniem spēkiem, atbalstīja un interesantajā  piedzīvojumā bija kopā ar mūsu šī gada nenogurdināmo komandu!
    Saulainu vasaru vēlot,
    2020./2021. m.g. skolēnu Pašpārvaldes prezidente Enija Grēta Fiļippova

Ierakstīt komentāru

0 Komentāri