Jaunākās ziņas:

6/recent/ticker-posts

Konkursa "Erudīts" FINĀLS

Šodien V. Plūdoņa Kuldīgas vidusskolā aizvadīts konkursa “Erudīts” fināls, apbalvotas komandas un nosvinēta Viļa vārda diena! Esam priecīgi par izdevušos pasākumu, kurš vairākās kārtās norisinājās 6 mēnešus, iekļaujot jautājumus par dažādām tēmām.
Lai gan konkurss bija kā jauns izaicinājums, jo tā norise tika organizēta attālināti, pateicoties iespējām digitālajā vidē, konkursu bija iespējams vērot plašākai auditorijai, tāpēc esam pateicīgi ikvienam skatītājam, kurš vēroja un atbalstīja konkursa tiešraides YouTube kanālā. 
 
Īpašu paldies vēlamies teikt “Erudīta” fantastiskajiem atbalstītājiem – Ineses tortes, Go3, Rietumu nafta, Meža konsultants, Elvi, KUULE, MKM mežs, Kurzemes Democentrs! Paldies jums, ka noticējāt mūsu idejai, atbalstījāt mūs un ļāvāt šim pasākumam notikt pilnvērtīgi! Liels paldies par to, ka iepriecinājāt mūsu dalībniekus ar brīnišķīgām balvām! Ceram turpināt sadarbību arī nākamajā mācību gadā! 

💪Šodien V.Plūdoņa Kuldīgas vidusskola aizvadīts konkursa “Erudīts” fināls, apbalvotas komandas un nosvinēta Viļa vārda...

Posted by V.Plūdoņa Kuldīgas vidusskola on Piektdiena, 2021. gada 28. May

Priecājamies par visiem dalībniekiem, kuri piedalījās konkursā un papildināja savas zināšanas, taču īpaši lepojamies par erudītākajām komandām:

5.-8.kl. grupā:
🥇1.vieta 8.b klases komandai “Gudrais piecinieks”
🥈2.vieta 8.a klases komandai “Gudrīši”
🥉3.vieta 6.a klases komandai “Mēs nez”

9.-12.kl. grupā:
🥇1.vieta 11.b klases komandai “Plūdonīši”
🥈2.vieta 9.b klases komandai “EKASE”
🥉3.vieta 12.a klases komandai “ŽDPS”

Uz tikšanos konkursā arī nākamajā mācību gadā! 

---
KONTEKSTS:

V. Plūdoņa Kuldīgas vidusskolas organizētais konkurss "Erudīts" norisinās 2 vecuma grupās - 9.-12. kl. un 5.-8. kl. grupās, reizi mēnesī, katrā mēnesī nosakot tematu: janvāris - barikādes un dzīve LPSR, februāris - skolas jubileja, marts - dzīve kustībā, aprīlis - pavasaris, maijs - fināla kārta (vispārīgi jautājumi).

Konkursa mērķi un uzdevumi: 
1) Veicināt skolēnu interesi par jomām, kuras netiek apgūtas mācību procesā.
2) Parādīt savas zināšanas un atjautību. 
3) Pilnveidot audzēkņu prasmes darboties grupā, kopīgi pieņemot lēmumus.
4) Attīstīt prasmes strādāt digitālajā vidē.

Ierakstīt komentāru

0 Komentāri