Skolēni apkopoja sasniegto rezultātu projekta realizācijā. Izvērtēja, kas izdevās un ko turpmāk vajadzētu darīt citādāk (stiprās un vājās puses), kā arī iepazinās ar skolēnu iesniegto viedokļu kopsavilkumu atgriezeniskās saites anketā, analizēja to. Pašpārvaldes dalībnieki atzina, ka pateicoties projekta aktivitātēm, viņi ir saliedētāki, tādējādi sekmējot Skolēnu pašpārvaldes kolektīva labbūtību.
Diskutējot, izprata caurviju prasmju, kā arī tikumisko vērtību nozīmi ikdienā.
Projekta realizācijas laikā, caur neformālām aktivitātēm, V. Plūdoņa Kuldīgas vidusskolas skolēnos tika gan attīstītas un pilnveidotas caurviju prasmes, nostiprināta izpratne par tikumu un vērtību veidošanu, stiprinot ieradumus, gan veicināta pašpārvaldes kolektīva saliedētība un labbūtība, kuru rezultātā pilnveidota skolas sabiedriskā dzīve ar pašpārvaldes īstenotām aktivitātēm.
Stiprināts komandas darbs, kā arī Skolēnu pašpārvaldes kolektīvā iekļauti jauni dalībnieki.
Ir iestrādnes turpmākai sadarbībai ar Kuldīgas skautiem.
Izveidota digitālā recepšu grāmata “Labu apetīti!”.
Izveidoti metodiskie materiāli vērtību un tikumu izpratnes veicināšanai, kurus turpmāk ikviens interesents varēs izmantot kolektīva saliedēšanas pasākumos.
Skolā ieviesta jauna tradīcija – Skolēnu pašpārvaldes veidota projektu diena.
Projekts īstenots Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas 2023.-2025. gadam valsts budžeta finansējuma ietvaros.
0 Komentāri